mamma&pappa<3

åkte hem till mamma&pappa i söndags och ska vara här till fredag/lördag. Ringde och fråga om dom kunde komma och hämta mig och det kunde dom :) Var hem till mormor igår och följde med Lenah&Krille till krilles brorsas katter för dom skulle ge honom mat och ena katten låg i soffan och den andra ovanför skafferiett haha konstiga katter. Men men, jag saknar min älskling som är och jobbar, ska väl ringa honom sen när jag tror att han vaknat :) Väckte honom här en kväll när jag ringde och jag hann lägga på för jag tänkte det att han kanske sover men så ringer han upp och frågar varför jag la på och att jag väckte honom. hehe men han somna om sen igen. Föresten, nu är det bara 10 dagar kvar till ålandskryssningen. Vad jag längtar, jag och angelica kommer ha så rooooligt. Hade bra eller ngt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0