Jeans

Köpt 2 par jeans med mamma för nån månad sen för att mina andra satt helt slappt och nu sitter dom nya likadant! Irriterande JA. Men nu har jag köpt 2 par nya igen och det blev från eliteladies, kommer bilder på dom när jag fått hem dom. Ni lär ju gå in på deras hemsida och kolla på kläder, visst dom är rätt dyra men det är det värt. Byxorna är inte mycket dyrare än på H&M men topparna kostar ganska mycket. Men klart värt det om man vill ha lite annorlunda kläder.

Idag var det 32 grader i solen :) rikatigt varmt så idag var det kjol & linne som gällde. Annars hade man ju dött av värmeslag. Tycker bara lite synd om Jessica, man vet ju inte riktigt vad hon tycker eftersom hon inte kan säga det. Men mycket vatten och lite kläder är vad som gäller för henne dom varma dagarna :)

Och jag skulle kanske ner till mamma&pappa nu i helgen för att vara barnvakt åt mina bröder, eller ja hålla dom sällskap mer då för dom är inte så små längre :) mamma vill bara inte lämna dom 2 ensamma haha förstår henne helt klart. Men jag ville inte det för att jag och RIkard typ aldrig ses längre :( så jag ville vara lite med honom när han kom hem från jobbet och då säger han att han ska till Tyskland :O VAFAN! Då sa jag till honom att jag lika gärna kan  åka ner till Örebro istället för att sitta här själv :/ men då sa han att han hellre ville vara med mig och skulle strunta i Tyskland och då blev jag glad :) men sen... kommer han och säger att han ska hjälpa en kille med att köra ner en bil till stockholm. KUL!! Så nu sitter jag här själv iaf, jag visste att det skulle bli såhär men men. Får umgås med Jessica :) <3


kommer bilder på mina byxor sen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0