dagens outfit & lite gott & blandat!

Vad andra har på sig är väl nånting många är intresserade av :) iaf jag! Kan vara kul att se och man hittar mycket fint.
Idag är det 28 grader redan, fast det är i solen iofs men ändå, klockan är inte alls mycket. Så idag blir det leggins och en topp / tunika jag köpte på tradera. Där kan man hitta mycket bra och väldigt billiga kläder :) bara man väljer rätt säljare och rätt sak så är allting bättre än i affären tycker jag. Jag har iofs inte råkat ut för något pucko som ska krångla så mycket eller att jag inte fått vad jag betalat för och sånt.  Har lite saker ute där nu som jag ska sälja, t ex en svart kavaj från VERO MODA som bara hänger & en annan jacka från ONLY som också bara hänger.  Får se om det blir sålt :)

+ att min nya mobil får vara med på bilden. WOW! Var tvungen att köpa en för min gamla gick inte ens att ladda normalt längre, jag fick liksom ta RIkards gamla mobil och stoppa i mitt batteri där och ladda via den. USCH vad bökigt!! Så då blev det en ny istället och den blev en Sony ericsson w395 och vad jag märkt med den är att den bara finns på phonehouse annars måste man beställa den från utlandet :S lite skumt men men.

Har gett Jessica mat nu klockan 7.30 inte nå tidigt alls haha tur man har vant sig :) men men, funderar på att gå till affärn sen så får jag komma ut och röra på mig lite. Sen kanske jag tar andra vägen tillbaka och går förbi Rikards mamma en snabbis :) Var länge sen man var där, kan ju vara roligt. Det jobbiga med att gå hemåt från affärn är att det går uppåt nästan hela vägen tillbaks haha och jag trodde Rikard skulle komma hem idag men det ska han ju inte, han kom hem en snabbis igår och då fråga jag igen och då skulle han jobba natten till fredag & sen ska han iväg till tyskland. Vi kommer inte träffas mycket men men det är smällar man får ta :) bara jag får se honom en snabbis iaf så är jag nöjd en timma eller 2 :D



Lite dåligt bild då jag inte ville vara med med ansiktet, nyvaken! haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0