!?%# ålandskryssning den 29 augsti!

Längtar så jag håller på att gå sönder. Och det vore ju verkligen inge bra om det skulle hända nu när jag ska på kryssning och väntar på nya byxor x) Men det ska bli så himla roligt att åka! Och jämt när jag och Angelica festar så har vi så grymt kul även fast vi inte gör något speciellt alla gånger, men nu åker vi ju på kryssning och då kommer det bli ännu roligare :) synd att inte Rikard ska med, skulle vara roligt det med men det får bli en annan gång. Han och lilla pärlan får ha roligt hemma istället <3

Åker väl ner till Örebro den 28 och sover hos Angelica till den 29 då vi ska åka. Och bussen från Örebro går 12 tror jag hon sa så det blir lite sovmorgon iaf :) inte alltid man får det. Men sen är det bara invänta båten "Cinderella". Någon mer som ska dit då?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0